dimecres, 21 de juliol del 2010

VULL EL DIVORCI EXPRESS!!


Estic fart, ja no et soporto Espanya, estic amb tú per obligació, perque els nostres revesavis es volien separar de bones i els teus hem van donar una cleka i apa, per collons espanyol. A més m'has imposat durant molts anys el teu parlar, has volgut que m'oblidés de tot allò que hem fa sentir jo mateix, m'has anul·lat davant de la resta de convidats sempre... Tambè, si si, m´has robat, saps que soc treballador i he hagut de treballar el doble per aconseguir la meitat. Hem vas prometre que canviaries, que hem recolzaries en els meus dessitjos, quan fa d'això? i a més es mentida.. A sobre, si et demano que hem comprenguis et rius de mí o no m´escoltes, a sobre que hem fots hem tens mania, a sobre que mai t'he estimat però he intentat que poguem viure junts en harmonia et burles a la meva cara. S'ha acabat, VULL EL DIVORCI EXPRESS.
Per cert, ens trobareu a faltar, i a Euskadi també.
http://rushusroom.blogspot.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada